مدیرکل بازرسی استانداری گلستان:

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان گفت: در سه‌شنبه هر هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در مرکز سامد پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

سامانه رایگان 111 آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است

به گزارش گلستان 24؛ناصر باقری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دستور استاندار گلستان، سه‌شنبه هر هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در مرکز سامد، پاسخگوی مشکلات و نقطه‌نظرات مردم استان گلستان خواهند بود.

وی از ملاقات عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: سامانه سامد سامانه پاسخگویی به مشکلات مردم است و توجه ویژه‌ای به مردم دارد و مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق این سامانه به گوش مسوولان برسانند.

* مدیران دستگاه‌های اجرایی در سه‌شنبه هر هفته در سامانه سامد پاسخگوی مردم گلستان خواهند بود/ مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود در قالب چارچوب قانون استفاده کنند، ابراز کرد: با توجه به تاکیدات فراوانی که از سوی مقام معظم رهبری و دولت در راستایی پاسخگویی به امورات و مشکلات مردم شده است مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام توان خود در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

باقری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند، اذعان کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه سامد مشکلات خودشان را به گوش مسوولان برسانند و مسوولان وظیفه دارند تا پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند.

وی با بیان اینکه سامانه سامد در راستای پاسخگویی به مشکلات مردم راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: به دستور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند تا در سه‌شنبه هر هفته در سامانه سامد پاسخگوی مردم استان گلستان باشند و درصدد رفع مشکلات مردم گام موثری بردارند.

*سامانه رایگان 111 آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان با اشاره به اینکه سامانه رایگان 111 آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی در سطح استان گلستان است، تصریح کرد: مردم استان گلستان می‌توانند از طریق شماره تلفن 111 که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است به طور مستقیم با مدیران دستگاه اجرایی تماس حاصل کنند و مشکلات و موضوعات خودشان را با مسوولان مطرح کنند.

  باقری از حضور  معاون استاندار گلستان، مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها در مرکز سامد استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: در سه‌شنبه هفته جاری مصادف با هفتم آذرماه جاری در محل سامد ربیعی، معاون استاندار گلستان، مهاجر، مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و رشیدی، رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها حضور خواهند داشت.

/فارس

ارسال نظر

  • سید موسی موسوی
    0

    با سلام خدمت شما:
    من به سامانه تماس گرفتم ومعرفی به بانک شدم،ولی بانک ملی علی اباد کتول به وام من موافقت کرده،ولی میگه سود این وام 18%که من نگرفتم من تقاضای وام4%دارم،اداره امور بانک ملی میگه ناراحتی برو بگو بانکتو عوض کنند،کد پیگیری0655107

  • سید موسی موسوی
    0

    با سلام خدمت شما:
    من به سامانه تماس گرفتم ومعرفی به بانک شدم،ولی بانک ملی علی اباد کتول به وام من موافقت کرده،ولی میگه سود این وام 18%که من نگرفتم من تقاضای وام4%دارم،اداره امور بانک ملی میگه ناراحتی برو بگو بانکتو عوض کنند،کد پیگیری0655107

آخرین اخبار