ظهر امروز انجام شد

استاندار گلستان به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان درویش و مصطفی سیاه بالایی، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت استاندار گلستان به مناسبت درگذشت پدر شهیدان سیاه‌بالایی

به گزارش گلستان 24؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در پیام سید مناف هاشمی به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان درویش و مصطفی سیاه بالایی آمده است: خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج باقر سیاه بالایی، پدر غیورمردان دفاع مقدس شهیدان درویش و مصطفی سیاه بالایی موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب شد.
این پیام می‌افزاید:‌ این پدران صبور که ارزشمندترین داشته‌های خود را در حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب اسلامی فدای دین و کشور کردند الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران هستند و یاد و خاطره ایشان و فرزندان شهیدشان، در تاریخ پرافتخار این سرزمین به نیکی ماندگار خواهد بود.
در این پیام آمده است: اینجانب به عنوان خادم مردم استان گلستان، مصیبت وارده را به مردم شریف شهرستان گرگان به ویژه روستای اجابن، خانواده محترم و تمام بازماندگان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و رحمت الهی را آرزومندم.

شهیدان سیاه‌بالایی هر دو معلم و بسیجی بودند، شهید مصطفی سیاه‌بالایی در عملیات کربلای  4منطقه امام الرصاص و شهید درویش سیاه بالایی در کربلای 5 منطقه شلمچه سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار