استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های بخش تولید و اشتغال در استان، گفت: وحدت و امنیت باید زمینه تبدیل گلستان به استان هدف سرمایه گذاری را فراهم آورد چراکه این منطقه استعداد بالایی در زمینه صنعت و تجارت دارد.

وحدت و امنیت باید گلستان را به استان هدف سرمایه گذاری تبدیل کند

به گزارش گلستان24؛ سید مناف هاشمی عصر سه شنبه (30 آبان) در دیدار با مهندس سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و مشاور امور زنان وزارت صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: موانعی در مسیر تولید و عرصه محصولات جامعه کارگری وجود دارد که برخی از آنها به خارج از استان مرتبط بوده و باید تلاش کنیم رونق فروش تولیدات گلستان در دیگر استانها فراهم شود.
وی با اشاره به تخصیص اعتبار 1.5 میلیارد دلاری صندوق ذخیره ارزی به اشتغال در حوزه روستایی، گفت: استفاده از این ظرفیت محدودیتی برای استانها ندارد و می توان با ایجاد اشتغال در حوزه زنان و جوانان مستعد روستایی از این اعتبار به میزان بیشتری بهره مند شد.
استاندار گلستان یادآور شد: باید در اشتغال زایی حوزه بانوان به گونه ای عمل کنیم که در نهایت این قشر از منافع آن بهره مند شوند .
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مرکزی خانه کارگر کشور نیز اطلاع رسانی راه اندازی مجدد واحدهای کارگری را پراهمیت دانست و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های گلستان، بانوان می توانند در صنایع غذایی و صنایع تبدیلی فعالیت بیشتری داشته باشند.
مهندس سهیلا جلودار زاده تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه های عرصه محصولات نیز جایگاهی مناسب جهت اشتغال بوده که باید با حمایت های لازم به صورت موقت و دائمی راه اندازی شود.
در این جلسه نمایندگان جامعه کارگری استان و مدیران کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت درمان و سازمان تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند و توضیحاتی در زمینه بیمه، وضعیت اشتغال و کارگران گلستان ارائه کردند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار