رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ۲۳۱ زندانی دیون مالی در استان گلستان با کمک ستاد دیه و رضایت شکات از زندان آزاد شدند.

آزادی ۲۳۱ زندانی دیوان مالی در استان

به گزارش گلستان 24؛هادی هاشمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آزادی زندانیان دیون مالی در استان با کمک ستاد دیه اظهار داشت: از ابتدای امسال با فعالیت خوب ستاد دیه که سعی در رضایت از شاکیان جرائم مالی داشتند، توانستیم 231 نفر را از زندان آزاد کنیم.

وی تاکید کرد: شعبه سازشی شورای حل اختلاف در ستاد دیه استان گلستان مستقر می‌شود که اعضای این شورا برای کمک به آزادی زندانیان، پادرمیانی می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تاکید کرد: 370  نفر به علت بدهی مالی و ناتوانی در پرداخت دیه، نفقه و مهریه زندانی هستند که امیدواریم با استقرار شعبه سازشی شورای حل اختلاف، راهکارهایی برای حل مشکل این افراد در نشست با شاکیان پرونده‌ها ارائه شود.

هاشمیان با بیان این که حضور زندانیان دیون مالی در زندان‌، کمکی به پرداخت بدهی آنان به شاکیان‌شان نمی‌کند، خاطر‌نشان کرد: اعضای شعبه سازش شورای حل اختلاف به دنبال راه‌حل‌هایی برای پرداخت بدهی این افراد در نشست با شاکیان آن‌هاست.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: زندانیان دیون مالی غیرعمد در اولویت برای بررسی و حل مشکلات‌شان هستند و از ابتدای امسال تا کنون با کمک‌های ستاد دیه، خیران و گذشت شاکیان،  231 زندانی دیون مالی آزاد شده‌اند.

به گفته هاشمیان، در جلسه هفته پیش ستاد دیه استان، مقدمات آزادی 20 زندانی دیون مالی دیگر با مشارکت خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان فراهم شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار