فرمانده سپاه گرگان در گفت و گو با گلستان 24؛

سرهنگ سید علی مهاجر: در روز پنجم آذر جوانان گرگانی با شجاعت خود نشان دادند که همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

خرمشهر ها در پیش است/روز پنج آذر نماد ایثارو شجاعت مردم گرگان است

به گزارش گلستان24؛صبح امروز  مردم و بسیجیان گرگانی برای گرامیشداشت روز 5 آذر و سالروز تاسیس سازمان بسیج مسضعفین در اجتماعی بزرگ  در مصلای گرگان گرد هم آمدند.

سرهنگ سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در همین خصوص به خبرنگار ما گفت:این روز برای مردم گرگان روز با شکوهی است چرا که این مردم در سال ۵۷ ثابت کردند که مردمی انقلابی،ولایت مدار هستند

او ادامه داد:امروز مانند ۵ آذر سال ۵۷ مردم گرگان بار دیگربه صحنه آمدندتا بگویند همواره پیرو آرمان های امام (ره) می باشند بسیجیگونه جانشان را برای این انقلاب تقدیم و در هر صحنهی که نیاز باشد حضور پیدا می کنند.

 وی اظهار کرد: ما دراین اجتماع نمادین که بخشی از گردان های نمونه مردمی در آن نیز جمع هستند آمدیم که علاوه بر بزرگداشت پنجم آذر و سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی جبهه مقاومت را علیه داعش خبیث جشن بگیریم.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد:خرمشهر ها همیشه در پیش است،بوکمال آخرین شهر تحت تصرف داعش به دست بسیجیانی که نه امام (ره) را دیده بودند و نه انقلاب را آزاد شد،همانهایی که تحت عنوان مدافع حرم ودر مقابل داعش اسرائیلی ایستادند و با‌آن مقابله کردند.

وی ادامه داد:زین پس این بسیجیان که هم مدافع حریم هستند وهم مدافع وطن و حرم، هرکجا که نیاز باشد حضور پیدا می کنند و در مقابل دشمنان می ایستند.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار