به مناسبت هفته بسیج؛

جمعی از کارکنان کمیته امداد استان گلستان به مناسبت هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای شهرستان گرگان با ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر، مزار مطهر آنان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

گلزاری شهدای گرگان توسط کارکنان کمیته امداد استان گلستان غبارروبی و عطرافشانی شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24؛ جمعی از کارکنان کمیته امداد استان گلستان به مناسبت هفته بسیج  با حضور در گلزار شهدای شهرستان گرگان با ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر، مزار مطهر آنان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

اسماعیل بشارت لو، فرمانده پایگاه بسیج نصر اداره کل کمیته امداد استان گلستان در آیین تجدید میثاق با شهدا، انقلاب را نعمت الهی دانست و گفت: شهدا و ایثارگران با مجاهدت، دلاوری و رشادت از جان، مال و جسم خود گذشتند و با صبر و مقاومت امنیت را در جامعه فراهم کردند.

بشارت لو با اشاره به سالروز تشکیل بسیج ‌مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ گفت:همه ما باید برای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال رشادت های بسیجیان دلاور و ‌شهدای سرافراز به نسل آینده تلاش کنیم.

وی با ابراز خرسندی از  نابودی داعش در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در ‎عرصه‌های مختلف جهانی مدیون فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدای والامقام و استقامت خانواده‌های آنان است وما تا ابد نسبت به خون شهدایی که بدون توجه به مادیات و مقام های دنیوی جان برکف نهاده و به سوی جبهه‌ها جنگ حق علیه باطل شتافتند، مدیون هستیم.

لازم بذکر است، کمیته امداد استان گلستان دارای 17 پایگاه و 370 همکار بسیجی در سطح استان است.

کمیته امداد غبارروبی شهدا (3)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (2)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (1)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (9)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (8)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (7)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (6)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (5)

کمیته امداد غبارروبی شهدا (4)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار