صدا و سیمای مرکز گلستان همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم مخاطبان می کند.

تدارک ویژه صداوسیمای مرکزگلستان در هفته بسیج

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما با ویژه برنامه زنده «پاسرو» هر شب به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح ا... بنی عقیل میهمان خانه های گرم مردم استان در هفته بسیج خواهد بود. این ویژه برنامه همزمان با آغاز هفته بسیج هر شب از ساعت 21:30 از شبکه گلستان روی آنتن می رود.

"عقبه خاکریز" به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید درباری در 7 قسمت به مدت 15 دقیقه ساعت 19:30 شرح حال رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خاطرات تلخ و شیرین آنان را مرور می کند.

همچنین  مستند گزارشی "افلاکیان" کاری از  گروه بسیج تلویزیونی مرکز به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید درباری روزهای یکشنبه و پنجشنبه  ساعت 17:30 به یاد و خاطره بسیجیان می پردازد و در برنامه فوق یادی هم از جانبازان جنگ تحمیلی و جانبازان شیمیایی استان نیز می شود.

سایر برنامه های روتین و مهم  شبکه استانی گلستان، اولکام، خانه محبت، گفتمان، قرار دل، لحظه ملکوتی، نقطه اوج با موضوع هفته بسیج پخش خواهد شد.

رادیوی فارسی و برون مرزی این مرکز نیز در برنامه های خود به هفته بسیج می پردازند.

"روایت ناتمام " عنوان برنامه ویژه هفته بسیج صدای فارسی گلستان است که به مدت 30 دقیقه ساعت 15:30 به تهیه کنندگی و نویسندگی  مجتبی طالبی تقدیم شنوندگان همیشه همراه گلستانی می شود.

این برنامه قرار است با خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس، دوستان و هم محلی ها و... گفت و گو کند.

همچنین "سرو قامتان" به تهیه کنندگی و نویسندگی نور محمد گیلانی ساعت 17:30 عملیات های 8 سال دفاع مقدس(کربلای 5 و کربلای 4 و ...)، خاطرات  جانبازان و رزمندگان و ... را تشریح می کند.

ویژه برنامه " نمایش هفته " در این ایام سرداران شهید دوران دفاع مقدس  و 5 آذر گرگان را به تهیه کنندگی و نویسندگی مجتبی طالبی هر روز ساعت 19 معرفی می کند.

سایر برنامه های روتین و مهم  رادیو فارسی گلستان، روزنه،  خانه ما، ساعت جوانی، گلستانه، پیام روز، باشهرستان ها، از نگاه سالکان،  با موضوع هفته بسیج تولید، تأمین و پخش خواهد شد.

"سایرایاراولکام" ویژه برنامه هفته بسیج رادیو ترکمنی و برون مرزی گلستان است که بصورت زنده ویژه این ایام هر روز از ساعت 14:30 بامداد به مدت 60 دقیقه با آیتم هایی از جمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرود های حماسی و ... با تهیه کنندگی لطیفه دوجی،  احمد قرنجیک و عبدالطیف گرکز روی آنتن می رود.

همچنین معاونت خبر استان به پوشش کلیه رویدادهای بسیج در سطح استان، تولید و پخش 3 گزارش خبری با موضوع بسیج، محرومیت زدایی از روستاها و اقتصاد مقاومتی و  پخش گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار صادقی درباره فعالیت های این حوزه در این ایام اختصاص دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار