فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: در ششمین روز از هفته بسیج جشن بزرگ پنجم آذر امشب در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ پنجم آذر در مرکز گلستان

به گزارش گلستان 24؛سید علی مهاجر صبح امروز با گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: جشن بزرگ پنجم آذر امشب در سطح شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ششمین روز از هفته مبارک بسیج قرار داریم، تصریح کرد: ششمین روز از هفته بسیج به عنوان «بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی» است 14 ویژه‌برنامه در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*مراسم تجلیل از رزمندگان کارگر و سربازان نمونه بسیجی در گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان کارگر شهرستان گرگان خبر داد و ابراز کرد: برنامه‌های شاخصی که به مناسبت هفته بسیج امروز در سراسر شهرستان گرگان، مدارس، محلات و شهرستان گرگان برگزار می‌شود می‌توان به برنامه بسیج نماد ایثار و گذشت، مراسم تجلیل از مقام شهدا و رزمندگان کارگر شهرستان گرگان اشاره کرد.

مهاجر از برگزاری مراسم تجلیل سربازان نمونه بسیجی خبر داد و تصریح کرد: مراسم تجلیل از سربازان نمونه بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در ششمین روز از هفته بسیج در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا از جایگاه و مقام والایی در جامعه برخوردارند، خاطرنشان کرد: هرساله برنامه عطرافشانی گلزار شهدا در سطح شهرستان گرگان را برگزار کردیم و امسال نیز یک روز قبل از پنجم آذر برنامه عطرافشانی شهدای پنجم‌آذر در بیمارستان پنج‌آذر شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*جشن بزرگ پنجم آذر و جشن پیروزمندانه مقاومت امشب در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری یادواره شهدای اسپومحله شهرستان گرگان خبر داد و اذعان کرد: برگزاری یادواره شهدای اسپومحله از دیگر برنامه‌هایی است که امشب به مناسبت هفته بسیج در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

 مهاجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم آذر یادآور شد: جشن بزرگ پنجم آذر و جشن پیروزمندانه مقاومت امشب در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار