مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از شروع طرح ارزیابی رضایت مندی ذینفعان از خدمات حوزه ICT (فناوری اطلاعات وارتباطات) خبر داد و گفت: این سنجش رضایت شامل مردم، دارندگان پروانه و وارد کنندگان تجهیزات است.

ارزیابی رضایت ذینفعان از خدمات حوزه ICTدر گلستان

به گزارش گلستان24؛حسین مومنی روز پنجشنبه به ایرنا اعلام کرد که در بخش مربوط به مردم رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.
به گفته وی؛ در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در سامانه 195، میزان آشنایی آنان با رگولاتوری سنجش خواهد شد.
وی درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرس survey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.
پیش از این مدیرعامل شرکت گلستان گفته بود که یک میلیون و 300 هزار سیم کارت همراه اول در سطح استان وجود دارد که با احتساب سایر اپراتورها 2 میلیون و 500هزار سیم کارت در گلستان فعال است.
به گفته وی؛ در حوزه اینترنت نیز مجموع سرویس های پهنای باند بالا ( از یک mb به بالا) دارای 150 هزار مشترک است، همچنین 600 هزار تلفن ثابت دراستان فعال بوده و همه روستاها نیز ارتباط تلفنی دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار