مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان :

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان عنوان کرد: آمار کودکان بازمانده از تحصیل در گلستان چشمگیر هست.

آمار بالای کودکان بازمانده از تحصیل در استان

به گزارش گلستان24؛وی با اظهار اینکه آمار کودکان بازمانده از تحصیل در گلستان زیاد چشم گیر هست، اضافه کرد: با دقت به اینکه ان جی او هایی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند ولی این حوزه همان طور نیازمند به پشتیبانی می باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه اگر ارگان های مردم نهاد به مساعدت دستگاه های اعمالی بیایند ما شاهد حوادث مطلوبی  در این حوزه می باشیم، اضافه کرد: طی دو سال سابق نخستین مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل از طریق ان جی او ها راه اندازی گردید که امید هست این کارهای همان طور ادامه دارا باشد تا تاثیرات آن را در جامعه شاهد باشیم.

وی دهات فارسیان را مقصد گردشگری استان گلستان دانست و اهتمام کرد: این دهات به جنبه معماری و ساختاری ثبت ملی شده هست.

 

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه برای اعمال طرح غربالگری عامه مردم بعضی از مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: با اعمال این طرح محتمل هست بعضی از مردم متوجه فاکتور های بیماری در بدنشان گردند که برای معالجه خود از خدمات بیمه ای بهره مند نباشند و نتوانند کارهای ضروری را انجام دهند که این مبحث موجب نگرانی آنان می گردد.

وی اضافه کرد: گرچه دانشگاه علوم دکتری گلستان فاز به فاز در بعضی از منطقه های در حال انجام این کار هست ولی از غربالگری عموم مردم سرباز می کند.

 

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اظهار اینکه اشخاص برای پیشرفت نوغانداری احتیاج به ساختمان مخصوص دارند، اظهار کرد: برای افزایش سطح این کار تقاضا مساعدت دادیم که تا یک ماه آینده دستورالعمل مبنی بر اعطای تسهیلات نوغانداری ابلاغ گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار