فرماندار شهرستان رامیان:

فرماندار شهرستان رامیان گفت: همت و بسیج تشکل های مردمی و دستگاههای اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی و برون رفت از بحران مسائل و آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

برون رفت از بحران آسیب های اجتماعی همت همه تشکل های مردمی و دستگاههای اجرایی را می طلبد

به گزارش گلستان24؛به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر مهربانی و دوستی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: هدف از برگزاری این جلسه اجرای طرح تقسیم کارملی برای کنترل کاهش آسیب های اجتماعی است و برای برون رفت از بحران آسیب های اجتماعی همت همه دستگاههای اجرایی را می طلبد.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش روزافزون و فراگیر شبکه های مجازی و اجتماعی، استفاده ناصحیح و عدم شناخت کامل از این پدیده منجر به آسیب های اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی شده است.

صادقلو افزود: جایگاه و نقش روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و تشکلهای دینی در تولید محتوای دینی، فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی فردی و اجتماعی، ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و ارتقای آموزه های دینی با رویکرد پیشگیری و کنترل آسیب ها و امنیت خانواده و تربیت اسلامی در فضای مجازی بسیار حائز اهیت است.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: اعتیاد و مشروبات الکی، طلاق، حاشیه نشینی و مهاجرت را می توان از مهمترین عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه نام برد.

وی، همکاری وهم افزایی، هماهنگی، انسجام بخشی، تمرکز و بسیج ظرفیت ها و توانمندی های همه دستگاهای اجرایی و نهادهای دولتی، گروه ها و تشکل های مردمی برای ارتقای سلامت اجتماعی و برون رفت از بحران مسائل و آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان با حضور فرماندار این شهرستان، چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معصومی معاون اداره کل بهزیستی استان، بخشداران و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار