بازدید سرزده نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و فرماندار کردکوی از درمانگاه دکتروحید حسینی (شفاگستر کردکوی)

به گزارش گلستان 24 ؛ ظهر روز یکشنبه مورخ ١٢ آذر ٩٦ دکتر رامین نورقلی پور نمایده مردم شریف غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی کشور به اتفاق دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و دکتر جمالی فرماندار کردکوی در اقدامی یکپارچه و کاملاً سرزده از درمانگاه شفاگستر دکتر سیدوحید حسینی بازدید بعمل آوردند.
27 (2)

نماینده غرب گلستان در مجلس از بخشهای مختلف این درمانگاه نظیر دندانپزشکی ، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی و ... بازدید به عمل آورد و شخصاً از نقاط قوت و همچنین مشکلات موجود در این مجموعه مطلع گردید.

در ادامه نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ دکترسید وحید حسینی - مالک مجموعه درمانی شفاگستر کردکوی افزود: وجود تجهزات به روز که مورد نیاز اکثر جامعه بیماران می باشد در این مجموعه جای تقدیر و تشکر دوچندان را برای ایشان مهیا میسازد.

دکترفاضل در خصوص بخش چشم پرشکی این درمانگاه عنوان کرد : عنایت به دیدگاه و سابقه حسنه دکترسیدوحید حسینی که نگاهی خیرخواهانه را سرلوحه اموراتش قرارداده است؛ امروز در این جمع قول مساعدت و دیدمثبت در چارچوب قانون برا اتخاذ مجوزات لازم فرض شده را قطعاً در نظر دارد.

در پایان لازم است از حس مسئولیت پذیری دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس ، دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و دکترجمالی فرماندار کردکوی نیز مراتب تقدیر و تشکر اعلام شود؛ زیرا با حمایت مسئولین مربوطه میتوان گامهای استوار و بلندتر در راستای پیشرفت و اعتلای خدمات درمانی منطقه برداشت.

27 (1)

27 (4)

27 (6)

27 (5)

انتهای پیام/

منبع : گلستان 24

ارسال نظر

آخرین اخبار