دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس به حمایت نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از حجت‌الاسلام مازنی و تهدید مردم بندرگز در نامه مجمع نمایندگان گلستان، واکنش نشان دادند.

واکنش شدید دانشجویان بسیجی گنبدکاووس به حمایت قره‌جه طیار از مازنی

چندی پیش بود که مردم غیور، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان بندرگز در اقدامی انقلابی و خودجوش زمانی که مطلع شدند قرار است فردی برای سخنرانی در مراسم 22 بهمن این شهرستان وارد بندرگز شود که به شاگردی سران فتنه افتخار می‌کند با حضوری بی‌نظیر در خیابان‌ها و اعلام برائت از چنین افرادی که بندرگز را زادگاه خود نیز معرفی کرده‌اند، نشان دادند همچنان پای آرمان‌های انقلاب با صلابت و قدرت ایستاده‌اند.

بسیج دانشجویی

به گزارش گلستان24، این اقدام مردم شریف بندرگز منجر به لغو سخنرانی این نماینده فعلی مجلس شد که سرآغازی دوباره برای خروشی انقلابی در سراسر کشور علیه فتنه گران شد به طوری که در علی‌آبادکتول و مازندران نیز اتفاقات مشابهی در حمایت از انقلاب و آرمان‌های آن و محکومیت فتنه‌گران و حامیان آنها در همین چند روز تکرار شد.

اما 6 نمایندگان استان گلستان یعنی همه نمایندگان به جز شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم حوزه انتخابیه شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای ضمن محکومیت اقدام انقلابی مردم بندرگز از حجت‌الاسلام مازنی حمایت کردند که موجب بروز خشم مردم عزیز استان گلستان و حوزه‌های انتخابیه این استان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران شد.

دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس نیز با ناراحتی از امضای قره‌جه طیار نماینده مردم این شهرستان و بخش داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی پای این نامه با ارسال متنی سرگشاده خطاب به این نماینده مجلس و رونوشت آن به استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس کمیسیون دانشجویی گلستان به نوعی واکنش نشان دادند.

متن نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس به شرح ذیل است:

 

نماینده محترم مردم شریف گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی

جناب مهندس قرجه طیار

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، با توجه به اقدام تامل برانگیز اخیر جنابعالی مبنی بر مشارکت در تهیه و تنظیم و امضای نامه‌ای خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با موضوع بر خورد با عوامل لغو کننده سخنرانی حجت‌الاسلام مازنی نماینده مردم تهران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس بر خود لازم دید تا با متذکر شدن موضوعات ذیل درصدد کمک به شما که نماینده مردم شهرستان و حافظ منافع مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی هستید برآید:

1- با توجه به سخنان حاشیه‌دار حجت السلام مازنی و حمایت آشکار ایشان از  سران فتنه حمایت شما از ایشان باعث خدشه‌دار شدن شخصیت انقلابی شما شده و بدبینی مردم نسبت به جایگاه شما را درپی خواهد داشت.

2- با توجه به این که شما منتخب مردم گنبدکاووس می‌باشید پیشنهاد می‌شود به جای انجام این اقدامات حاشیه‌ی از قدرت خود در راستای حل مشکلات و رفع درد‌های مردم استفاده کنید چرا که مسلما مشکلات عمده مردم لغو سخنرانی حامیان فته نیست.

ما دانشجویان انقلابی از شما که ثمره این انقلاب و از خانواده معظم شهدا می‌باشید خواستاریم تا با موضع گیری درست و انقلابی باعث رفع سوءتفاهمات شده و دغدغه خود را بر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان متمرکز کنید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گنبدکاووس

 

گفتنی است بسیاری از مردم و مسوولان نیز در جلسات غیرعلنی و یا به صورت تلفنی اعتراض خود را به انتشار این نامه به اطلاع نمایندگان مردم شریف استان گلستان در مجلس شورای اسلامی رسانده‌اند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار