به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت مراسم یادواره شهدای روستای بصیرآباد با حضور فرماندار گمیشان، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تامین، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

ترس دشمنان از وحدت بین مسلمانان

به گزارش گلستان 24؛امیرشیر توماج فرماندار گمیشان در این مراسم با تبریک ماه ربیع الاول گفت: پیامبر گرامی اسلام پیام آور صلح، دوستی، مودت و مهربانی است.

وی افزود: شخصیت حضرت محمد الگویی کامل برای رسیدن به عزت و افتخار است و درواقع بعثت آن اعظم نیز مهم‌ترین رویداد تاریخ انسانیت است.

توماج در ادامه، هفته وحدت را یادگار ارزشمند امام خمینی بیان داشت و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر هوشمندانه خود وحدتبین مسلمانان را بیشتر و قوی‌تر کرد.

فرماندار گمیشان افزود: بزرگترین ترس دشمنان از وحدت بین مسلمانان است و از صدر اسلام تاکنون با نقشه‌های متفاوتی در صدد ضربه وارد کردن بر وحدت مسلمانان و تفرقه انگیزی هستند.

نماینده عالی دولت در گمیشان ادامه داد: حضور شهدای اهل سنت و تشیع در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دهنده پیوند مستحکم و وحدت قوی بین مسلمانان است.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در دین مبین اسلام گفت: در قرآن کریم به صراحت بیان شده است که شهدا رزق خود را از خدای تبارک و تعالی می‌گیرند.

فرماندار گمیشان در پایان شهید را واژه مقدس و الهی دانست و گفت: همه ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا مایه خشنودی آن‌ها و عزت کشور باشیم.

روستای بصیرآباد بخش گلدشت شهرستان دارای ۴ شهید دوران دفاع مقدس و ۲ شهید منا است.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار