رسانه های معاند و مخالف نیرو های انقلابی با در نظر نگرفتن خدمات سپاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه قصد داشتند تا به صورت هدفمند این نیروی انقلابی را تخریب کنند که بصیریت مردم فهیم ایران مانع از رسیدن آنها به اهدفشان شد.

شکست اپوزیسیون در عملیات تخریب سپاه/تلاش بی وقفه ی پاسداران در مناطق زلزله زده برکسی پوشیده نیست

به گزارش گلستان24؛زلزله کرمانشاه به آن شدت خود سختی زیادی را به مردم آن منطقه متحمل کرد و باعث شده تا زندگی های زیادی در این مناطق متلاشی شود،اما امید به ساختن زندگی جدید و بهتر اهالی مناطق زلزله زده را سرپاه نگاه داشتهاست.

برای اپوزیسیون و گروه های منفعت طلب که دشمنی زیادی با نظام و نیروهای انقلابی دارند این زلزله سوژه خوبی شد چرا که آنها با تمام توان رسانه ای خود هر آنکه را سد راه خویش می دیدند تخریب کردند.

نفاق بین دونیروی ارزشی سپاه و ارتش که بیشترین کمک را به مردم زلزله زده کردند هدف اصلی رسانه های معاند بود که به علت بصیرت بالای مردم این هدف با شدت به زمین خورد.

تخریب سپاه که ناجی مردم زلزله شده چه در روز های اول این حادثه و چه در این زمان نیز از تخرب های این رسانه های سلطنت طلب مسون نبوده و مدام آماج تهمت های آنهاقرار گرفته است.

گفتی است هر یک از سپاه های استانی ساخت دوباره ی چندین روستا را برعهده گرفته اند و در حال حاضر با همت بسیجیان و دیگر گروه های جهادی شروع به ساخت ساز کرده اند.

حمایت های مالی،امدادی،خوراکی ،و تجهیزات سپاه در کنار نیروهای ارتش و تجهیزات ارتش به طور کامل مناطق زلزله زده را پوشش داده وبه نوعی کم کاری های دولت را جبران کرده است.

آن دسته از شبهه هنرمندانی که خود در سواحل کانادا در حال عیش و نوش هستند بجای همدری و کمک رسانی به این مردم در همان لحظه های اول این حادثه این موضوع را جنجالی و به نفع یک گروه سیاسی نشان دادند.

این افراد که کمترین کمکی چه معنوی و چه مالی به مردم زلزله زده نکرده اند چرا به دنبال این مسئله بوده اند،کسانی را که حامی این مردم هستند را هم هدف تخریب های خود قرار بدهند.

البته این افراد به خوبی خود را در این حادثه نشان دادندو پایگاه های مردمی خویش را به علت این سیاسی کاری ها از دست داداند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار