برای ترویج مصرف آبزیان و با هدف قرار دادن محصولات آبزی در سبد خانوار، دوره جشنواره غذای سالم زندگی سالم ، در شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

محصولات آبزی در سبد خانوار گلستان

به گزارش گلستان24؛رحمت محمدی رئیس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول در این باره گفت: هدف این جشنواره آشنایی با نحوه طبخ صحیح و با مصرف آبزیان، تاثیر آن در رشد، نمو و سلامت اعضای خانواده و به خصوص کودکان و قرار دادن ماهی و میگو در سبد غذایی خانواربوده که برای اولین بار با شرکت بانوان ورزشکار این شهرستان برگزار شد.

اظهار داشت: شرکت کنندگان در این جشنواره بیش از ۷۰ نوع غذای سالم و متنوع شامل ماهی شکم پر، ماهی سوخاری، شنیسل ماهی، کباب ماهی شرکت کنندگان ارائه کردند. 
وی با اشاره به فواید مصرف آبزیان گفت: گوشت آبزیان دارای پروتئین مرغوب با قابلیت هضم آسان است که مصرف آن می‌تواند تداوم سلامتی و درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی را به دنبال داشته باشد.

اولین جشنواره غذای سالم ـ. زندگی سالم، با مشارکت بانوان ورزشکار و با همکاری اداره شیلات و اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول، در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید داوود مزرعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار