فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای ۱۷ مرحله طرح درون استانی مبارزه با سرقت و انهدام ۴۹ باند سرقت خبر داد.

۴۹ باند سرقت در استان گلستان منهدم شد

به گزارش گلستان24؛به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: میزان کشف سرقت در 8 ماهه نخست امسال در مقایسه به مدت مشابه سال قبل 7 درصد رشد داشته است.

وی افزود: بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های آماری پلیس آگاهی نشان می‌دهد در این مدت 17 مرحله طرح درون استانی مبارزه با سرقت اجرا شده و موفقیت‌های بسیار خوب را به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به انهدام 49 باند سرقت تصریح کرد: در همین راستا در این عملیات 756 فقره سرقت کشف شد.

وی از افزایش 9 درصدی دستگیری سارقان در این مدت اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی در هشت ماهه نخست سال، 126 مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان کشف سرقت و استرداد اموال مسروقه مردم را در افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد امنیت روانی جامعه را کاهش می‌دهد و علاوه بر کاهش احساس امنیت در نارضایتی عمومی نیز تأثیرگذار است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه تمام تلاش و هدف پلیس خدمتگراری صادقانه و خالصانه به مردم است تصریح کرد: خدمت صادقانه خود یک توفیق است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار