یک فعال دانشجویی در گفت و گو با گلستان24؛

یک فعال دانشجویی به خبرنگار ما گفت:حضور حجت السلام طاهری در مقام سرپرستی دانشگاه های آزاد این استان به خوبی می تواند خلاء هایی که سال ها است در این دانشگاه وجود دارد را جبران کند.

حضور حجت السلام طاهری دردانشگاه آزاد ضعف های این دانشگاه را جبران خواهد کرد/دانشگاه بایداز افراد دارای افکار غربی پاکسازی شود

به گزارش گلستان 24؛یک فعال فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان در خصوص تغیرات به عمل آمده در سطح مدیریتی این دانشگاه به خبرنگار ما گفت:دانشگاه آزاد اسلامی به علت دارا بودن بیشترین رشته های تحصیلی و داشتن بیشترین دانشجو نقش بسازیی در نظام آموزشی کشور دارد و همین طور تاثیرپذیری بالایی در خصوص فرهنگ سازی و شکل دهی  دانشجویان و جوانان دارد.

او ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی شهر گرگان دارای برخی نواقص،نظیر وجود افرادی بی تفاوت نسبت به انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی در سطوح بالای  این دانشگاه بود که به حمدالله با تغیرات در راس این دانشگاه رفته رفته این افراد هم به صورت پله ای کنار گذاشته شده اند.

وی اظهار کرد:اما همچنان فرهنگ ستیزی و نبود قوانین منظم در دانشگاه باعث ایجاد اختلال روانی و فرهنگی در بین دانشجویان شده است، چرا که برخی از افراد با پوشش غیر متعارف در سطح دانشگاه تردد کرده و هنجار شکنی می کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد:عدم توجه به مسائل اسلامی و فرهنگی از سوی مقامات بالای دانشگاه مرکز استان به کرار دیده شده چرا که هیچ یک از مسئولان این دانشگاه دربیشتر برنامه های فرهنگی و ارزشی صورت گرفته در این دانشگاه شرکت نکرده اند.

وی اضافه کرد:با این وجود خلاء خاصی در مدیریت این دانشگاه احساس می شد که با روی کار آمدن حجت السلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادوار هشتم و نهم مجلس در مقام سرپرستی و مدیریت این دانشگاه این ضعف را جبران خواهد شد.

این دانشجوی واحد گرگان بیان کرد: حجت السلام طاهری سابقه خوبی در دانشگاه های آزاد استان دارد و وی قبل از رسیدن به مدیریت این دانشگاه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد علی آبادکتول و مدرس برخی از دروس در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بوده است.

درپایان این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد:از این رو وی با فضای دانشگاه به خوبی آشنایی دارد و نیاز های دانشجویان را بهتر از هرکس دیگر می داند و بدون شک بدون هیچ کاستی در صدد رفع انها خواهد بود.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار