فتنه گران به مناسبات روز دانشجو در صدد این هستند تا با حضور در دانشگاه های استان تفکر انقلاب ستیز و فتنه گری خود را در بین دانشجویان رواج دهند.

دانشگاه های استان گلستان جولانگاه فتنه گران/16 آذر روز آموزش انقلابی گری است نه فتنه گری /مسئولین نسبت به حضور فتنه گران در استان حساس باشند

به گزارش گلستان24؛16 آذر نماد ایثار و مقاومت دانشجویان کشور می باشد چرا که در سال1332 در همین روز  دانشجویان به علت حضور معاون رئیس جمهور آمریکا در ایران وظلم دستگاه کودتاه دست به اعتراض زدند.

این اعتراضات دانشجویان مصادف شد با یورش سربازان رژیم به کلاس های درس و دانشگاه که موجب کشته شدن سه تن از دانشجویان این دانشگاه شد.

در همه سال دانشگاه های کشور این روز را به علت ایستادگی دانشجویان در مقابل زورگویان و کودتاچیان گرامی می دارند تا علاوه بر انتقال مفاهیم و علل ایستادگی آن روز های دانشجویان از طریق سخنرانان مجرب  این روز را نیز گرامی بدارند.

حال این روز ها که چندین نسل از زمان آن دانشجویان می گذرد، برخی از دانشگاه های استان گلستان به جای ایجاد تفکر انقلابی و فتنه ستیز، با دعوت از افرادی که خود در بین مردم به علت فتنه انگیزی منفور هستند بر خلاف آرمان های دانشجویان سال 1332 عمل می کنند.

دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه گلستان سوابق زیادی در دعوت از فتنه گران برای ایراد سخنرانی در بین دانشجویان دارند،که هر زمان مردم و دانشجویان نسبت به این تصمیم و تفکر مسئولین دانشگاه اعتراضات شدیدی داشته اند.

با این که حضور رفعتی برای سخنرانی در روز دانشجو توسط استانداری گلستان لغو شد، اما رئیس سیاست زده دانشگاه فرهنگیان بار اولش نیست که نسبت به مسائل ارزشی و انقلابی دانشگاه بی تفاوت بوده وبه آنها اهانت کرده است.

وی در هر زمان  که توانسته از جایگاه خود سوء استفاده و بر خلاف موازین انقلاب رفتار کرده که انتظار می رود مسئولین استان این فرد سیاسیت زده را از ریاست دانشگاه فرهنگیان برکنار کنند.

در ادامه این فتنه انگیزی ها در استان گلستان قرار است،غلامعلی ظریفیان که از عاملان اصلی فتنه سال 78 کوی دانشگاه و سال 88 انتخابات ریاست جمهوری بوده در مراسم روز 21 آذر به عنوان سخنران در دانشگاه گلستان سخنرانی کند.

 انتظار این است که همانند لغو سخنرانی رفعتی مسئولان از حضور این فرد با سوابق امنیتی و فتنه گری متعدد در دانشگاه گلستان و در بین دانشجویان جلوگیری به عمل بیاورند.

انتهای پیام /پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار