هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ برتر اسکواش زنان ایران، شامگاه جمعه با صدرنشینی تیم 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' به پایان رسید.

گلستان صدرنشین هفته نخست لیگ برتر اسکواش بانوان شد

به گزارش گلستان24؛در این رقابت ها که از روز پنجشنبه با حضور پنج تیم در خانه اسکواش گرگان برگزار شد، تیم ها به صورت دوره ای با هم رقابت کردند که نتایج زیر به دست آمد:
در بازی اول تیم 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' با نتیجه 3 بر صفر در برابر تیم 'ماتریس یزد' به برتری رسید و در بازی دوم تیم 'دبیری تبریز' توانست با نتیجه 2 بر یک تیم 'اراک اسکواش' را شکست دهد.
در بازی سوم اولین روز این رقابت ها نیز تیم 'ام ال ام تایتان اصفهان' با نتیجه 2 بر یک از سد تیم 'اراک اسکواش' گذشت و در آخرین بازی تیم 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' با نتیجه 2 بر یک در برابر تیم 'دبیری تبریز' به برتری رسید.
همچنین تیم 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' در آخرین بازی هفته در روز دوم (جمعه) توانست با نتیجه 2 بر یک در برابر تیم 'اراک اسکواش' به برتری برسد و صدرنشین پایان هفته نخست رقابت ها شود.
سرپرست هیات اسکواش استان گلستان در این پیوند گفت: تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به خصوص 'دبیری تبریز' منسجم و یکپارچه شرکت کرده اند.
احمد تجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال بیشتر بود، بر سطح کیفی لیگ افزوده می شد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان ملی در تمام تیم های شرکت کننده در لیگ برتر حضور دارند، پیش بینی تیم قهرمان لیگ امسال دشوار است.
تجری تصریح کرد: با ترکیب خوب تیم گلستان و سطح فنی قابل توجه بازیکنان آن امیدوار به کسب سکوی اول یا دوم هستیم.
این رقابت ها در قالب هشت هفته رفت و برگشت ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار