تیم هتل کانیار علی آبادکتول نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال ساحلی درهفته هشتم این رقابت ها توانست تیم قدرتمند توپکا شمال بابلسر را درخانه شکست دهد و همچنان صدرنشین گروه ب باقی بماند.

صدرنشینی نماینده گلستان در رقابت های لیگ برتر والیبال ساحلی

به گزارش گلستان24؛رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که درهفته هشتم رقابت های گروه دوم والیبال ساحلی تیم هتل کانیار صبح و عصر دوشنبه در زمین والیبال بابلسر و با ترکیب آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی بازیکنان آق قلایی خود به مصاف توپکا رفت که توانست دو بر یک بر این تیم قدرتمند مازندرانی غلبه کند.
امان گلدی کرگز ادامه داد: در دیدار اول این نماینده مازندران بود که در دو ست متوالی و سنگین با نتایج 27بر25 و 24بر22 بر نماینده گلستان غلبه کند اما در دیدار عصر دو شنبه سلاق و میرزاعلی توانستند در دو ست با نتایج 21 بر15 و 21 بر9باخت بازی اول را جبران کنند و بازی به دیدار طلایی رسید. 
به گفته وی؛ در بازی سوم و دیدار طلایی هتل کانیار توانست 15 بر7 توپکا شمال بابلسر را شکست دهد و با دو برد از مجموع سه بازی ، نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.
تیم هتل کانیار علی آباد کتول در این دیدار ششمین برد خود را به ثبت رساند و همچنان صدرنشین گروه ب این رقابت ها است.
دیدارهای هر هفته لیگ برتر والیبال ساحلی به صورت دو برد از سه بازی بین دو تیم برگزار می شود.
امیرحسین صادقی و شهاب موسوی داوری این دیدار را بر عهده داشتند و نادر انصاری به عنوان ناظر بود.
دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از 27 تیرماه با حضور 10 تیم در دو گروه آغاز شده است، گلستان بیشترین ملی پوش رشته والیبال ساحلی را دارد.
در گروه الف این رقابت ها نیز تیم میکا مال کیش که از رحمان رئوفی وبهمن سالمی بازیکنان گلستانی (گنبدی) در ترکیب خود بهره می برد به هفتمین برد خود دست یافت و توانست دو بر صفر و در دو بازی متوالی مجتمع فولاد بافق را شکست دد و همچنان صدرنشین این گروه باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار