رییس هیات والیبال استان گلستان گفت: تیم والیبال نوجوانان هاوش گنبدکاووس به مرحله نهائی رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور در همین رده سنی راه یافت.

راهیابی نوجوانان هاوش گنبدکاووس به مرحله نهائی لیگ برتر والیبال

به گزارش گلستان24؛عیسی سنگدوینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم که در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها قرار داشت، جمعه شب در آخرین بازی با نتیجه 3 بر یک در مقابل بانک سرمایه مغلوب شد، اما با توجه به امتیازات قبلی به عنوان یکی از چهار تیم گروه خود به مرحله نهائی صعود کرد. 
وی عنوان کرد: رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور در رده سنی نوجوانان جمعه شب در سالن ورزشی شهرستان کاشان به پایان رسید و تیم های سایپا تهران، کاله مازندران، شهرداری تبریز، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، بانک سرمایه به همراه هاوش گنبدکاووس جواز حضور در مرحله نهائی را دریافت کردند. 
وی ادامه داد: این رقابت ها با عنوان جام 'شهیدمحسن حججی' از روز دوشنبه گذشته با حضور 11 تیم در 2 گروه 5 و 6 تیمی آغاز شده بود.
به گفته وی؛ نتایج روز پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:
تیم های سایپا و پیکان تهران با نتیجه های مشابه و در سه ست متوالی برابر حریفان خود شهرداری تبریز و رعد پدافند کاشان به برتری رسیدند و خاتم اردکان یزد نیز 3 بر 2 مقابل کاله مازندران پیروز شد. 
تیم بانک سرمایه با نتیجه 3 بر یک مقابل هاوش گنبدکاووس به برتری دست یافت و شهرداری ارومیه سه ست کامل از شهرداری ورامین در آخرین روز مرحله مقدماتی گرفت. 
سنگدوینی گفت: تیم والیبال نوجوانان هاوش گنبدکاووس در نخستین بازی خود با نتیجه 3 بر صفر در برابر شهرداری ورامین شکست خورد، در دومین بازی توانست با نتیجه 3 بر یک تیم سارویه ساری را مغلوب کند و در بازی سوم نیز بازی را با نتیجه 3 بر یک به تیم شهرداری ارومیه واگذار کرد.
رییس هیات والیبال گلستان افزود: تیم های رعدپدافند کاشان، پیکان تهران، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری تبریز و خاتم اردکان یزد در گروه نخست و تیم های هاوش گنبدکاووس، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، سارویه ساری و بانک سرمایه در گروه دوم این مسابقات قرار داشتند.
وی تصریح کرد: رقابت های والیبال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور قرار است در شهرهای رامسر و کاشان برگزار شود.
به گفته وی؛ تیم جوانان هاوش گنبدکاووس در گروه دوم این رقابت ها از روز پنجشنبه 23 آذر ماه با تیم های رعد پدافند کاشان، شهرداری ارومیه، سایپا تهران، خاتم اردکان یزد و شمس مسابقه می دهد و در پایان چهار تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
سنگدوینی یادآور شد: تیم والیبال بزرگسالان هاوش گنبدکاووس که در لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد، در پایان دور رفت رقابت های امسال با انجام 10 بازی (یک بازی عقب افتاده با کاله مازندران دارد)، دارای 4 برد، 6 باخت و مجموع 11 امتیاز بوده و در مکان دهم جدول رده بندی 12 تیمی جای دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار