رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و یخبندان‌های زمستانی در راه‌های این شهرستان، از برگزاری دوره آموزشی نصب زنجیر چرخ در خودرو‌های سبک تا سنگین راهداری خبر داد.

مقابله کلاله با بحران های زمستانی

به گزارش گلستان24؛قاسم دبوری فریمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله گفت: این دوره با هدف تقویت سرعت عمل، کیفیت بخشی عملکرد کارکنان راهداری شهرستان در بستن زنجیر چرخ به هنگامبروزحوادث احتمالی زمستانی و تسریع در نجات جان کاربران جاده‌ای برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به شیوه مسابقه و برای چهار مدل از ماشین آلات، ادوات راهداری و برف روبی مانند، سواری، کامیون، لودر و گریدر برگزار شد و با تجلیل از نفرات برتر به پایان رسید.

به گفته دبوری، در بخش سواری غلام یحیی علمی، کامیون مهدی گیلکی، لودرامیر رضایی، گریدر غلامرضا سراوانی، به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله همچنین افزود: آموزش دهیاران و استقبال کارکنان فرمانداری شهرستان از نحوه بستن زنجیر چرخ نیز، اقدام دیگری بود که اداره برای آمادگی‌های شهرستانی در فصل زمستان برگزار کرد.

شهرستان کلاله در ۱۳۰ کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان واقع شده و ۴۶۰ کیلومتر از راه‌های این استان را تحت پوشش استحفاظی خود دارد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار