با حکم استاندار جدید گلستان انجام شد؛

مشاور اقتصادی استاندار سابق گلستان که بزرگترین بدهکار گازی شهرستان کلاله بود و استاندار سابق گلستان در پاسخ به سهم خواهی های حزبی، وی را به این سمت منصوب کرده بود از سوی استاندار جدید گلستان برکنار شد.

برکناری مشاور اقتصادی استاندار و بزرگترین بدهکار گازی کلاله

به گزارش گلستان24؛در زمان مسئولیت استاندار سابق گلستان شاهد انتصابی در استانداری بودیم که در واقع پاسخ برخی سهم خواهی‌های حزبی در پی فشار گسترده اصلاح طلبان به حسن صادقلو بود که طی آن قربان برزگر عضو اصلی حزب ندای ایرانیان به سمت مشاور اقتصادی استاندار گلستان منصوب شد.

وقتی حزب ندای ایرانیان استان گلستان به مسئولیت قربان برزگر از سایر گروههای اصلاح طلب جدا شد و فیتیله انتقادات علیه استاندار را کم کرد ، همسنگران وی فهمیدند که پشت صحنه خبرایی هست.

این انتصاب از ابعاد مختلف شبهاتی ایجاد کرد و آنهم این  بود که چرا استاندار گلستان افراد رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان را در زمره‌ی افراد نزدیک به خود انتخاب می کند؟

حال سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان طی حکمی، علی مرگدری را به عنوان « مشاور استاندار در امور اقتصادی» منصوب و قربان برزگر را برکنار کرد.

 

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی مرگدری

نظر به تجربه ، تعهد و دانش و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور اینجانب در امور اقتصادی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری و بهره گیری از تجربیات ارزنده در پیگیری مسائل و تنظیم برنامه ها و موضوعات اقتصادی ، تحلیل و اطلاع رسانی به موقع آنها به منظور کمک به تصمیم سازی های کلان استانی در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موئد باشید.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار