فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای که تحت عنوان مباشر بنگاه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان گرگانی به مبلغ 3 میلیارد کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد ریالی در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار "علی اکبر جاویدان" گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی طی یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم 4 فقره سابقه کیفری در خصوص جعل ،کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در پرونده کیفری خود داشته است ، گفت: فرد کلاهبردار با فریب مال باختگان، واحدهای مسکونی آنان را با انعقاد تفاهم نامه همزمان به 2 تا 3 نفر اجاره می داد پس از انعقاد اجاره نامه، مبالغی متفاوت از 150 میلیون تا 250 میلیون ریال از مشتریان دریافت و به حساب خود واریز می کرد و از دید مشتریان مخفی می شد.

سردار جاویدان با اشاره به تحقیقات صورت گرفته و بررسی های تخصصی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تصریح کرد: در همین راستا تعداد 25 شاکی تاکنون شناسایی شدند که تمامی مال باختگان در تحقیقات اظهار داشتند، متهم با استفاده از روش های مختلف اعتماد آنان را جلب و با تهیه و ارائه رسید معتبر مبالغ متفاوتی را از آنان اخذ می کرد.

فرمانده انتظامی گلستان مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته از شهروندان را بیش از 3 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: با هماهنگی مراجع قضائی متهم طی یک عملیات دستگیر و به منظور تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که با ارائه شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد.#

انتهای پیام/

منبع : پایگاه خبری پلیس ایران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار