معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار گلستان گفت: ۱۸۸ نفر در ۶ ماه گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست دادند و رشد بزرگی را از این نظر در استان گلستان می‌بینیم و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

۱۸۸ نفر در تصادفات جاده‌ای در گلستان جان خود را از دست دادند

به گزارش گلستان۲۴؛رضا مروتی صبح امروز در صبحگاه مشترک آغاز طرح زمستانه پلیس اظهار داشت: امید داریم در راستای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان هماهنگی خوبی داشته باشیم و در زمستان به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: 4 سال است که با شما در آغاز این طرح همراه بودم و از نزدیک شاهد خدمات و تلاش های بی‌شائبه شما بودم که قدردانی می‌کنم.

معاون عمرانی استانداری گلستان افزود: طرح‌های ترافیکی که در استان اجرا می‌شود حائز اهمیت است، در زمستان تردد به علت شرایط سردی هوا کمتر می‌شود اما لغزندگی جاده افزایش پیدا می‌کند.

مروتی گفت: در سنوات گذشته حوادث زیادی را در جاده‌ها شاهد بودیم و به علت تلاش بی وقفه شما شاهد توفیقات خوبی در سطح جاده های استان بودیم.

وی گفت: 188 نفر در 6 ماه گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست دادند و رشد بزرگی را از این نظر در استان گلستان می‌بینیم و  باید تدابیر لازم و توجه به مقررات را داشته باشیم.

معاون عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد: در شورای ترافیک تلاش شد که میزان تصادفات را کاهش دهیم اما شاهد بودیم که در 20 تصادف 60 نفر جان خود را از دست دادند و درخواست دارم که در اعمال قانون کوتاهی نشود.

مروتی گفت: بسیاری از مسافران در سطح کشور استان گلستان را به عنوان مقصد و یا استان عبوری انتخاب می‌کنند و شاهد آن هستیم که تصادفات زیادی در استان ما رقم می‌خورد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که با موضوع تردد در ارتباط هستند پشتیبان این طرح زمستانه پلیس خواهند بود و تلاش می‌کنیم در این مسیر مشکلی برای نیروهای امدادگر و پلیس پیش نیاید.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار