مسئول بسیج رسانه گلستان:

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: بنا به درخواست‎های اصحاب رسانه استان گلستان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان تا ۲۵ آذر ماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان تمدید شد

به گزارش گلستان۲۴؛علی‎محمد جعفری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید زمان برگزاری جشنواره ابوذر اظهار داشت: با توجه به تقاضای اصحاب رسانه استان گلستان زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان تا 25 آذر ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه متقاضی شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را که تا 24 آذر ماه در یکی از رسانه‎های دارای مجوز استان انتشار داده‎اند را در 5 موضوع و برای هر موضوع 3 اثر در قالب‎های مشخص شده ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: در این جشنواره جوایز برای نفرات برتر هر قالب 500 هزارتومان، نفر دوم 400 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و همچنین نفرات برتر به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

جعفری یادآور شد: در این جشنواره قالب‎های خبر، مصاحبه، تیتر، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به قالب محور بودن این جشنواره و بررسی و داوری آثار براساس قالب‌ها هر شرکت‌کننده می‌تواند در 5 موضوع و برای هر موضوع 3 اثر فارغ از قالب‌های مشخص شده ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان افزود: اصحاب رسانه استان گلستان برای شرکت در این جشنواره با توجه به زمان باقی مانده هر چه زودتر اقدام کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار