ویژه اتباع افغانستانی و عراقی

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان از صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی در این استان خبر داد.

صدور و تمدید کارت کار موقت در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛محمد دادو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی در استان گلستان اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانی و عراقی در این مرحله به ما ابلاغ شده است و اتباع افغانستانی که در طرح آمایش مرحله 12 شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها نسبت به تمدید کار موقت خود اقدام کنند.

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان ابراز کرد: در این مرحله صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی به ما ابلاغ شد و اتباع عراقی که در طرح 11 آمایش شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به تمدید کار موقت خودشان اقدام کنند.

دادو با بیان اینکه فراخوان صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی از امروز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح تا پایان دی‌ماه تعیین شده است و در صورتی که احیانا اتباعی از این طرح جاماندند و یا خبر نداشتند این طرح بعد از این مدت اعلام شده نیز تا پایان سال تمدید خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار