مدیرکل بنیاد شهید گلستان:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار و ۶۵۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان گلستان فارغ‌التحصیل دانشگاهی هستند.

اکثر فرزندان شاهد و ایثارگر تحصیلات دانشگاهی دارند
به گزارش گلستان 24 ؛علی‎اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دیشب ۲۰ آذر در نخستین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر و یاد و خاطره ۶۸ شهید دانشجوی استان گلستان برگزار شد، گفت: یکی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امورایثارگران این است که فرزندان شهید را از کودکستان تا دانشگاه هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه اکثر فرزندان شاهد و ایثارگر تحصیلات دانشگاهی دارند، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار و ۶۵۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر تاکنون فارغ التحصیل شدند ۳ هزار و ۹۰۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‎های شهریه‎پرداز اعم از آزاد و علمی کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: ۳۷۲ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یک‎هزار و ۲۷۸ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند. دانشگاه‎های دولتی درس می‎خوانند انتظار ما این است در مدارس دولتی ورود پیدا کنند.

فاضلی بیان کرد: ۲۴۱ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی، ۶۹ دانشجو در دانشگاه جامع گلستان، ۹۱ دانشجو در دانشگاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یک‎هزار و ۲۷۸ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار