مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر شهریه پرداز هستند، گفت: در این زمینه بنیاد شهید هزینه بسیار بالایی را متقبل می‌شود.

بیش از ۹۰ درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر شهریه پرداز هستند

به گزارش گلستان24؛فداحسین محمدی، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت علوم تحقیقات و فناوری، شب گذشته(20 آذر) در نخستین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر و یاد و خاطره ۶۸ شهید دانشجوی استان گلستان برگزار شد، گفت: در حال حاضر ما اجرایی شدن قانون برنامه ششم توسعه و احکام دائمی برنامه را پیگیری می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر شهریه پرداز هستند، افزود: در این زمینه بنیاد شهید هزینه بسیار بالایی را متقبل می‌شود که با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم تا تعداد دانشجویان شهریه پرداز کم شود و دانشجویان به سمت دانشگاه دولتی تشویق شوند.

 

محمدی با بیان اینکه در حوزه تحقیقات فناوری هیچ چالشی وجود ندارد، اظهارداشت: در بحث اشتغال در تابستان سال ۱۳۹۶ حدود ۷ هزار و ۵۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر واجد شرایط بودند به شهر محل سکونت خانواده شان منتقل شدند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار