دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء گلستان گفت: رقابت های قهرمانی شطرنج و دارت بیماران ام اس کشور با حضور تیم هایی از همه استانها به میزبانی گلستان در گرگان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج و دارت بیماران ام اس کشور در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی آرمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از دوم دی ماه در اقامتگاه فرهنگی ورزشی شهداء بهزیستی گرگان آغاز می شود و ورزشکاران استانها به مدت 4 روز برای کسب عنوان قهرمانی کشوری رقابت می کنند. 
وی بیان کرد: در این رقابت ها همه استانها با تیمی کامل و 4 نفره در هر رشته شرکت می کنند که امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت و سطح بالای فنی باشیم. 
دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان گلستان افزود: رقابت های ورزشی مخصوص بیماران ام اس برای اولین بار در کشور برگزار می شود که امیدواریم در سال های آینده تعداد رشته های این مسابقات بیشتر و بر کیفیت فنی آن افزوده شود. 
آرمند ادامه داد: تیم گلستان از مدت ها قبل تمرینات آماده سازی خود برای حضوری پرقدرت در این رقابت ها آغاز کرده و با بهره گیری از مربیان با دانش و کاربلد به دنبال رسیدن به عناوین قهرمانی است. 
وی گفت: همه مقدمات لازم برای برگزاری این رقابت ها با حضور 200 ورزشکار شرکت کننده فراهم است و تلاش می کنیم در کنار میزبانی از شرکت کنندگان، مدال های توزیع شده را هم به نام گلستان ثبت کنیم . 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار