مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گرگان برگزار و علی فوجردی به عنوان مسئول جدید این کانون معارفه شد.

تمجید ویژه ارشاد گلستان از سپاه گرگان

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گرگان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار نگاه شهرستان برگزار شده و طی آن «ایراندخت فاخری» تودیع و «علی فوجردی» به عنوان مسئول جدید این کانون معارفه شدند.

علی فوجردی از جوانان دهه هفتادی و دانشجوی بسیجی است که تهیه فیلم های کوتاه و مستند و گزارش های تصویری بسیاری را در کارنامه خود دارد.

عرصه فرهنگ و هنر نیازمند بسیجیان است/ سپاه گرگان را نهادی فرهنگی یافتم

یازرلو معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم طی سخنانی به تمجید ویژه از سپاه شهرستان گرگان پرداخت و گفت: هر گاه با فرمانده سپاه گرگان(سرهنگ سید علی مهاجر) مواجه شدیم احساس نکردیم وارد فضای نظامی شدیم و ایشان و فضای سپاه ناحیه گرگان را فرهنگی یافتیم.

وی به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره و ابراز کرد: همه وظیفه داریم در جنگی که امروز در عرصه فرهنگی ب وقوع پیوسته تلاش کنیم جنگی که به مراتب از جنگ نظامی بااهمیت تر است، این هجمه هایی که در شبکه های اجتماعی و عرصه فرهنگی و هنر شاهد هستیم نیازمند تلاش شبانه روزی عزیزان بسیجی است.

معاون فرهنگی اداره ارشاد گلستان خاطرنشان کرد: عزیزان بسیجی در اداره ارشاد استان نیازمند هیچگونه نوبت گرفتن نیستند و هر زمانی دوستان بسیجی برای استفاده از ظرفیت های فرهنگ و ارشاد اراده کنند ما مشتاق و در خدمت آنان خواهیم بود.

یازرلو بر اهمیت نقش بسیج در عرصه فرهنگ و هنر تأکید کرد و افزود: اگر ما صحنه ها و خاکریزهای فرهنگی هنری را نگیریم مطمئنا اندیشه ی دیگری وجود دارد که بیاید و خاکریزهای فرهنگی را در اختیار بگیرد، خواهشمندم برای حفظ دستاوردهای ارزشمندی که به برکت خون شهدا آبیاری شده تلاش کنیم.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد گلستان در پایان متذکر شد: اولین مسئل اساسی کشور «امنیت» است به پاسداشت این خون های باارزش باید بتوانیم هنر مذهبی و دینی و انقلابی را حفظ کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار