با حضور مسئولان دو دستگاه :

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و لشکر ٣٠ پیاده گرگان در روز سه شنبه ٢١ آذر ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده قرارگاه عملیات لشکر ٣٠ گرگان به امضا رسید.

لشکر 30 پیاده گرگان و فرهنگ و ارشاد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گلستان24؛فرمانده قرارگاه عملیات لشکر ٣٠ گرگان، گفت: ارتش با حضور جمعیت قابل‌توجهی از جوانان بستری مناسب برای برجسته کردن مقوله فرهنگ و فضایی ارزشمند که تمام ارگان های فرهنگی بتوانند از آن به نحوی شایسته و هدفمند بهره‌برداری کنند.

امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی، ارتش را نیرویی توانمند، بی‌ریا و همیشه حاضر برشمرد و ادامه داد: هرگونه اقدام فاخر فرهنگی در بستر بزرگ و جوان ارتش باهدف ارتقاء سطح فرهنگ و بالا بردن نشاط و شادابی بازخوردش در جامعه دیده خواهد شد و درنهایت منافع ملی را تأمین خواهد کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: نظم و برنامه محوری و محبوبیت ارزش مثال‌زدنی است و مجموعه فرهنگ و ارشاد در هر فضایی که نیاز به ترمیم و توسعه و جریان سازی فرهنگی در چارچوب مقررات و نظام اسلامی باشد پیش‌قدم خواهد بود.

حجت‌الاسلام فضیلت، افزود: نسل جدید ما ذائقه و سلیقه جدید دارد و اگر نیازهای جوانان را درنیابیم و توجه نکنیم خلأهای آن‌ها را ممکن است بیگانه پر کند.

گفتنی است در پایان این نشست متن تفاهم‌نامه همکاری به امضا طرفین رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار