به صورت آزمایشی انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از بهره‌برداری آزمایشی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 34 میلیارد تومانی «آب شیرین‌کن» بندرترکمن و گمیشان خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه 34 میلیاردی «آب شیرین‌کن» بندرترکمن و گمیشان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، محمدهادی رحمتی به همراه الیاس هیوه‌چی سرپرست فرمانداری بندرترکمن از روند بهره‌برداری آزمایشی آب شیرین بندرترکمن و گمیشان بازدید کردند.
مدیر عامل آبفا گلستان گفت: پروژه آب شیرین‌کن با ظرفیت تولید 7 هزار و 600 مترمکعب در شبانه‌روز از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 34 میلیارد تومان و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در طرح توسعه تاسیسات آب شیرین‌کن علاوه بر دو شهر بندرترکمن و گمیشان روستاهای مسیر هم از این آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب تصریح کرد: تامین امنیت و ارزش افزوده سرمایه‌گذاری از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
رحمتی افزود: آب تولید شده از این تاسیسات دارای استاندارد کیفیت آب آشامیدنی است و از طریق شبکه توزیع با همان تعرفه‌های رایج و مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: آب خام مورد نیاز تاسیسات آب شیرین‌کن از منابع آبی شور با برداشت از لایه‌های زیرزمینی تامین می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار