رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان خبر داد

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان از میزبانی این استان برای مسابقات شطرنج و دارت قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از دوم تا پنجم دی ماه در گرگان برگزار می‌شود.

میزبانی گلستان برای مسابقات ورزشی بیماران «ام اس» سراسر کشور

به گزارش گلستان24؛سیدعلی میررضایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان از دوم تا پنجم دی ماه میزبان مسابقات شطرنج و دارت قهرمانی کشور بیماران «ام اس» خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مسابقات 200 ورزشکار از سراسر کشور حاضر خواهند شد و در بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان خاطرنشان کرد: همزمان با این مسابقات کلاس‌های آموزشی و مربیگری رشته‌های شطرنج، دارت و تغذیه ورزشی نیز به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

میررضایی بیان کرد: در حال حاضر براساس اطلاعات ثبت شده در انجمن حمایت از بیماران خاص استان و انجمن بیماران «ام اس» استان، بیش از هفت هزار بیمار خاص در استان وجود دارد که مورد حمایت خیران و انجمن‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 ورزشکار بیمه شده زیر نظر این هیات در استان در حال فعالیت هستند، افزود: بیماران «ام اس» می‌توانند در رشته‌های شطرنج و دارت در میادین ورزشی فعالیت کنند که بیمه ورزشی آنها نیز به صورت رایگان توسط هیات استان انجام خواهد شد.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و در حال فعالیت هستند و با توجه به برگزاری مسابقات برای بیماران «ام اس»، تمامی اعضا کمیته‌ها که غالب آنها جوانان و دانشجویان هستند به صورت رایگان برای این مسابقات فعالیت می‌کنند.

میررضایی گفت: این مسابقات در گرگان برگزار می‌شود و از استان گلستان دو تیم «الف» و «ب» شرکت می‌کنند که مجموع شرکت‌کنندگان استان گلستان 15 نفر هستند که رکورد ثبت شده توسط تیم «الف» به عنوان رکورد رسمی مسابقات ثبت خواهد شد و تیم «ب» با نگاه مثبت فدراسیون اجازه حضور در رقابت‌ها را دارد و مجاز به کسب مدال هم هستند.

وی تاکید کرد: رئیس فدراسیون بیماران خاص نیز در این مسابقات حاضر خواهند شد و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده که از حضور رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص نیز در این مراسم حاضر شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار