در راستای اعتلای فرهنگ و رشد فعالیت‌های پژوهشی در استان گلستان از تمامی پژوهشگران و نویسندگان برای همکاری و فعالیت در بیست و چهارمین شماره فصلنامه «فرهنگ‌ گلستان» دعوت شد.

دعوت از پژوهشگران و نویسندگان جهت همکاری در بیست و چهارمین فصلنامه «فرهنگ گلستان»

به گزارش گلستان24؛با تشکیل کارگروه‌های تحقیقاتی، حمایت از نویسندگان و چاپ مقالات علمی، ارتباط با دانشگاهیان و دانشگاه‌های مطرح کشور، حمایت از پژوهشگران و نخبگان بومی و غیربومی، پیگیری مطالبات پژوهشگران مبنی بر کسب مجوز نشریه علمی-پژوهشی در حوزه مطالعات فرهنگی از طریق وزارت علوم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بستری مناسب را فراهم کرده است.

 

در راستای فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با مسائل فرهنگی و با همکاری موسسه پژوهشی محققان رهگشا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد بیست و چهارمین شماره فصلنامه فرهنگ‌ گلستان در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، ادبیات، گردشگری، هنر و دیگر حوزه‌های مرتبط را به چاپ برساند.

 

بر اساس این گزارش؛ از تمامی محققان و نویسندگانی که تمایل به ارسال و چاپ ‌مقالات در بیست و چهارمین شماره فصلنامه فرهنگ گلستان دعوت شده تا ۱۵ دی مقاله خود را به نشانی sociologist1989@gmail.com و یا تلگرام sociologist1367@ برای داوری و چاپ ارسال کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار