رئیس اداره فرهنگی ارشاد اسلامی گلستان گفت: تا امروز 50 میلیون تومان بن کتاب در یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان افزایش داشتیم.

آخرین روز بازدید نمایشگاه سراسری کتاب گلستان

به گزارش گلستان24؛فرشته آل‌نبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب در گلستان بی‌نظیر و باشکوه بود و تا امروز 50 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان افزایش داشتیم.

وی تصریح کرد: در راستای فرهنگ‌سازی کتاب و کتابخوانی بین اقشار مختلف مردم 50 میلیون تومان بن کتاب را در این نمایشگاه افزایش دادیم.

* استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم گلستان از نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است/ آخرین روز بازدید نمایشگاه سراسری کتاب گلستان

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آخرین روز بازدید نمایشگاه سراسری کتاب گلستان خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم گلستان از نمایشگاه کتاب بسیار خوب و قابل تقدیر است.

آل‌نبی اذعان کرد: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان گرگان از ٢٥ مهرماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا 30 مهر ماه جاری ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ساعات بازدید علاقمندان از نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 لغایت 12 ظهر و عصرها از ساعت سه و 30 دقیقه لغایت 21 است و علاقمندان در این ساعت می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

*نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 500 ناشر برگزار شد/ مشارکت 10 ناشر گلستان و 7 ناشر اهل سنت در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 500 ناشر برگزار شد، یادآور شد: نمایشگاه کتاب گلستان در بیش از 200 غرفه که 10 ناشر استانی و هفت ناشر اهل سنت در این نمایشگاه مشارکت دارند برگزار شد

آل‌نبی با بیان اینکه تمامی کتاب‌های نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه می‌شود، اذعان کرد: در هنگام خرید کتاب  10 درصد هزینه کتاب در هنگام خرید بن کتاب و 20 درصد توسط غرفه‌داران به خریدارن کتاب ارائه می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار