معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه کمک به خانواده کمیته امداد و بهزیستی برعهده شهرداری نیست، گفت: با توجه به اینکه اشتغالزایی این افراد برعهده شهرداری نیست اما در حال کمک رساندن است.

اشتغالزایی برخی ارگان ها و نهادها برعهده شهرداری نیست

به گزارش گلستان24؛محسن کریمی، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان، شب گذشته (25 آذر) در بیست و هشتیمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اکنون بسیاری از نهادها و ارگان ها وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به خانواده کمیته امداد و بهزیستی برعهده شهرداری نیست، افزود: با توجه به اینکه اشتغالزایی این افراد برعهده شهرداری نیست اما در حال کمک رساندن است.

 

کریمی با بیان اینکه در زمان تاسیس شب بازار با 20 دست فروش کار را آغاز کردیم، اظهارداشت: این تعداد در حال حاضر در هر شب به ۱۲۵ الی ۱۳۰ نفر رسیده است که پیش بینی می شود در شب عید به ۳۰۰ نفر هم برسد.

 

وی با بیان اینکه تعداد نیروهای سعد معبر ما افزایش پیدا نکرده است، تصریح کرد: تعداد دستفروشان در حال افزایش است.

 

معاون خدمات شهرداری گرگان گفت: بابت خلا هایی که وجود دارد باید برنامه ریزی هایی با تمام ارگان ها صورت گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

 

 وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای مأموران سد معبر آموزش های از جمله برنامه های ما محسوب می شود، با توجه به اینکه این افراد در این فضا فرسوده می شوند نیاز است که تجدید شوند.

 

کریمی اظهارداشت: ما خواستار همکاری نیروی انتظامی در این بخش شدیم که اگر این اتفاق رخ دهد ما شاهد برخوردهای فیزیکی نخواهیم بود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار