سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از شناسایی فردی خبر داد که در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به فحاشی، توهین و هتک حیثیت شهروند گرگانی می‌کرد.

دستگیری همسایه هتاک در شبکه‌های اجتماعی در گرگان

به گزارش گلستان24؛سروان وحید صاحبکاران اظهار داشت: پس از وصول مرجوعه قضایی به این پلیس مبنی بر شکایت شهروند گرگانی دال بر توهین و هتک حیثیت، تحقیقات و بررسی‌های مقدماتی توسط کارشناسان این پلیس آغاز و پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت.

 
وی افزود: شاکی که کارمند یکی از ادارات دولتی است اظهار کرد که فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با توهین و تهدید و ارسال پیام‌های زشت و زننده ضمن هتک حیثیت بنده وجهه اجتماعی‌ام را خدشه‌دار کرده و سبب سلب آرامش خانواده‌ام شده است.
 
سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی و اطلاعاتی مشخص شد فرد هتاک و مزاحم  همسایه شاکی است که به‌علت مشکلات پیش‌آمده در مجتمع مسکونی آن‌ها، اقدام به انجام این کار کرده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار و به‌همراه پرونده روانه دادسرا شد.
 
صاحبکاران با توجه به اینکه هتک حیثیت و نشر اکاذیب در قانون جرم‌انگاری شده از شهروندان خواست ضمن مطالعه قانون جرائم رایانه‌ای هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند تا  گرفتار آسیب‌های  فضای مجازی نشوند.

منبع: تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار