معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان:

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از افتتاح و برگزاری دومین نمایشگاه محصولات فرهنگی در شهرستان آزادشهر خبر داد.

دومین نمایشگاه محصولات فرهنگی در آزادشهر افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان24؛قربانعلی بذرافشان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز دومین نمایشگاه محصولات فرهنگی در شهرستان آزادشهر افتتاح می‌شود.

وی تولید و عرضه محصولات فرهنگی را جزو اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان و کشور تولید و عرضه محصولات فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان هدف از برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی را هدایت و تقویت زیرساخت صحیح فرهنگی در جامعه دانست و ابرا ز کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها این است که هدایت و تقویت زیرساخت صحیح فرهنگی در جامعه است و به تبع آن باعث غنا بخشین به فرهنگ و اقتصاد فرهنگی نیز خواهد شد.

بذرافشان خاطرنشان کرد: تمام کالاهایی که در نمایشگاه و فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود قطعا دارای پیوست فرهنگی هست و این فعالیت‌های مراکز ما در سطح شهرستان‌ها همان پیوست فرهنگی کالاهای ما محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به عنوان یک مرجع تخصصی کتاب کودک است، اذعان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان به عنوان یک مرجع تخصصی کتاب کودک تلاش می‌کند که با یک مدیریت صحیح عرضه کتاب و محصولات فرهنگی برای خانواده‌ها و کودکان به سهولت انجام گیرد.

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه باید عرضه محصولات فرهنگی داخلی را در سطح استان گلستان ارتقا دهیم،  یادآور شد: هرچه ما بتوانیم عرضه محصولات فرهنگی داخلی را ارتقا دهیم به  اشتغال و چرخیدن چرخه تولید نیز کمک کردیم و قطعا شعار سال که فرمایشات مقام معظم رهبری است در تحقق اقتصاد مقاومتی که یکی دیگر از اهداف این کانون است گام مثبتی برداریم.

بذرافشان با بیان اینکه در سطح استان گلستان هفت فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در حال فعالیت هستند، اذعان کرد: در سطح استان گلستان هفت فروشگاه و عامدیت عرضه محصول را داریم و همچنین یک نمایشگاه در شهرستان کلاله برگزار کردیم و امروز نیز دومین نمایشگاه محصولات فرهنگی در شهرستان آزادشهر افتتاح و برگزار خواهیم کرد.

وی از عرضه محصولات فرهنگی در نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی در سطح استان گلستان خبر داد و  افزود: محصولاتی که در این نمایشگاه‌ها و فروشگاه عرضه می‌شود نظیر اسباب بازی ، انواع سرگرمی‌ها کتاب، لوازم‌التحریر و کتاب‌های کانون زبان ایران است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار