سردار آزمون:

ملی پوش گلستانی تیم فوتبال ایران گفت: تیم ایران با مدیریت کارلوس کی روش و حمایت فدراسیون فوتبال و نیز بازکنان جوان و با انگیزه تلاش می‌کند در مرحله گروهی جام جهانی و حریفان سرسختی مانند اسپانیا و پرتغال عبور کند و شایستگی‌های خود را به دنیا نشان دهد

تیم ملی فوتبال شایستگی‌های خود را به دنیا نشان می‌دهد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سردار آزمون در دیدار با استاندار گلستان در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: تیم ایران با مدیریت کارلوس کی‌روش و حمایت فدراسیون فوتبال و نیز بازکنان جوان و با انگیزه تلاش می‌کند در مرحله گروهی جام جهانی و حریفان سرسختی مانند اسپانیا و پرتغال عبور کند و شایستگی‌های خود را به دنیا نشان دهد و دل مردم ایران را شاد کند.

مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال ایران که در زمینه پرورش اسب نیز فعالیت دارد، از تلاش‌های مجدانه استاندار گلستان برای بازگشت مدیریت سوراکاری استان، پس از 20 سال به گلستان تشکر کرد.

وی افزود: از طرف جامعه مالکان اسب و همچنین همه سوارکاران از شما قدردانی می‌کنم چرا که این موضوع زمینه برگزاری مسابقات سوارکاری را به نحو احسن فراهم آورده است.

استاندار گلستان هم در این دیدار اظهار کرد: تلکیف سنگینی بر دوش شماست و ورزشکاران استان از الگوهایی همانند سردار آزمون روحیه می‌گیرند.

سید مناف هاشمی ضمن تقدیر از فعالیت‌های این بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: در حوزه توسعه زیر ساخت‌های ورزش به حضور امثال شما و بخش خصوصی نیازمندیم و از هیچ گونه حمایتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

استاندار گلستان افزود: باید استعدادهای استان در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی شود و با کمک چهره‌هایی مانند سردار آزمون سبب رشد و توسعه استان شویم.

وی یادآور شد: با توجه به علاقه مندی مردم استان به ورزش فوتبال و وجود استادیوم 5هزار نفری تلاش می‌کنیم با جذب اسپانسرهایی بتوانیم امتیاز تیم فوتبالی در لیگ دسته یک را به دست آوریم.

استاندار گلستان ورزش را عامل شادابی جامعه دانست و افزود: توسعه ورزش زمینه کشف استعدادها و کاهش آسیب ها در جامعه را فراهم می نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار