سرپرست فرمانداری بندرترکمن:

سرپرست فرمانداری بندرترکمن گفت: باید با استفاده بهینه از قدرت رسانه ها و فضای مجازی ، عملکرد و کارکردها را به مردم اطلاع رسانی کرده تا سطح امیدواری در جامعه ارتقا یابد.

بیان عملکردها از طریق رسانه ها، امید را در جامعه افزایش می دهد

به گزارش گلستان 24 ؛  الیاس هیوه چی در جمع اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان واقع در غرب گلستان اظهار کرد: استفاده بهینه و اصولی از رسانه و شبکه های اجتماعی فرصتی برای رشد و توسعه فرهنگی شهرستان است.

به گفته وی؛ با استفاده منطقی از ظرفیت فضای مجازی در راستای اهداف سازمانی، رسالت و وظیفه مندی خود را انجام دهیم و اخبار فعالیت ها را به مردم منعکس کنیم.

وی همچنین به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: امروزه به دلیل هجمه های فرهنگی دشمنان، اندیشه و تفکرات برخی جوانان ما به سوی رفاه طلبی درحال تغییر بوده و در صورت تامین نشدن نیازمندی های جامعه و فقدان فرهنگ سازی به سمت آسیب های اجتماعی حرکت می کند.

هیوه چی اضافه کرد: باید در راستای نهادینه سازی فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنیم و در این زمینه از ابزار رسانه و فضای مجازی بطورهدفمند استفاده شود.

وی در پایان از تشکیل اتاق فکر رسانه ای فرمانداری بندرترکمن خبر داد و به شوراهای اسلامی و دهیاران تاکید کرد برای انتشار اخبار صحیح و موثق با روابط عمومی و اتاق فکر فرمانداری ارتباط موثر و همکاری داشته باشند.

7333/1648

خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار