سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پایان اجرای عملیات آسفالت ۹ پروژه راهسازی شامل زیرسازی، بیس و آسفالت در راه های روستایی شهرستان گنبد خبر داد.

۲۷کیلومتر از راه روستایی شهرستان گنبد آسفالت شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: با پایان این پروژه ها در مجموع بیش از 27 کیلومتر از راه های روستاهای عطا آباد، سارلی سفلی، حسین آباد ایمر(قطعه اول)، دده الوم، جلاین تپه، خیر خوجه سفلی، خیر خوجه نجف، تاتارسفلی-سلاق غائب، محمد آباد، اوبه پلنگ و بهرام آباد آسفالت و مردم روستاهای فوق از راه آسفالته مطلوب برخوردار شدند.

 

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه های ذکر شده را  بیش از83 میلیار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اعلام کرد و افزود: با آسفالت این پروژه ها علاوه بر کاهش سوخت و صرفه جویی زمان، باعث ارتقاء زمینه های اقتصادی و فرهنگی منطقه خواهد شد.

 

محبوبی اظهارداشت: ازدیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان در سال جاریاحداث ابنیه فنی در محورهای راه های روستایی آی تمر، قره دونگ و بیشک تپه، آرا قوییاست که از محل اعتبارات تبصره 36 و حوادث غیرمترقبه با هدف عبور سیلابها و آب های روان در منطقه و جلوگیری از آسیب به راه های روستاه های مذکورتامین شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار