سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از اجرای آسفالت محور شهر کردکوی – روستای ییلاقی درازنو خبر داد و گفت: این مسیر کوهستانی 20 کیلومتر طول دارد.

آسفالت مسیر کوهستانی محور شهر کردکوی – روستای ییلاقی درازنو

به گزارش گلستان24؛از راه و شهرسازی استان حسین محبوبی افزود: محور ارتباطی درازنو به عنوان یک راه کوهستانی شش روستا را زیرپوشش داشته و تسهیل در رفت و آمد ساکنان این مناطق ضروری بود.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به استقرار سایت راداری فرودگاه ، فرستنده صدا و سیما و واقع شدن منطقه گردشگری جهان نما در این مسیر آسفالت و بهسازی آن از اهمیت خاصی برخوردار بود که در این راستا آسفالت فاز اول آن از شهر کردکوی تا سه راهی درازنو انجام شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان؛ عملیات اجرا شده در این محور را شامل زیرسازی ، اجرای بیس و آسفالت و اعتبار مصوب آن را در سالهای 95 و 96 در مجموع 23 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون یک میلیارد و 500میلیون ریال از منابع استانی و4 میلیارد و 400میلیون ریال از محل تبصره 36 به این اداره کل تخصیص یافته است.

* آسفالت راه روستایی پل آرام در شرق گلستان 
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی گلستان نیز از پایان پروژه آسفالت محور پل آرام در حوزه راه روستایی شهرستان رامیان خبر داد و گفت: آسفالت محور روستایی پل آرام از آنتنی های محور پا قلعه به طول 600 متر انجام شد.
به گفته وی؛ عملیات اجرا شده در این محور شامل احداث ابنیه فنی (آبروی دو دهانه ) ترانشه برداری ، زیر سازی ، بیس وآسفالت بود.
علی اکبر شاهینی اعتبار هزینه شده پروژه را 2 میلیارد و 600میلیون ریال اعلام کرد و افزود تاکنون فقط110 میلیون ریال از منابع استانی به این اداره کل اختصاص یافته است.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران افزون بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که حدود 1900کیلومتر آن سخت گذر یا کوهستانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار