فرمانده انتظامی کلاله در گلستان گفت که آتش سوزی ناشی از نشت گاز در یک واحد مسکونی روستای مالای شیخ غراوی این شهرستان جان مادری را گرفت و فرزند 2ساله اش را راهی بیمارستان کرد.

آتش جان یک زن را در کلاله گرفت

به گزارش گلستان24؛سرهنگ حسینعلی مهربانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دراین حادثه مادر خانواده (37 ساله) جان خود را از دست داد و فرزندش به علت شدت سوختگی به بیمارستان 5 آذر گرگان انتقال یافت.
یکی از بستگان این خانواده به خبرنگار ایرنا گفت: برادرم (پدرخانواده) پس از آوردن کپسول گاز، برای خرید نان از خانه خارج شد و همسرش برای تهیه غذا کپسول گاز را به اجاق متصل کرد که در این حین رگلاتور کپسول شکسته و گاز بشدت نشت پیدا کرد و آتش اتاق را فرا گرفت.
نورمحمد بندار افزود: دراین حادثه همسر برادرم برای نجات خود و فرزندش تلاش کرد و تا در خروجی خود را رساند اما توان باز کردن در را نداشت و به علت شدت سوختگی همانجا فوت شد.
دهیار روستای مالای شیخ غراوی نیز به ایرنا گفت: خانواده ای که دراین حادثه دچار مصیبت شده، از خانواده های مستضعف این روستا است.
آخوند عبدالکریم اسلامی با بیان اینکه روستای مالای شیخ غراوی از لوله کشی گاز برخوردار است، ادامه داد: خانواده مذکور منزلشان را لوله کشی کرده بودند اما بخاطر شرایط نامناسب مالی امکان اتصال به شبکه گاز برایش فراهم نشده بود. 
شهرستان کلاله با افزون بر130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار