روز آینده:

کارشناس هواشناسی گلستان از کاهش دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: انتظار داریم طی روز آینده دمای هوای استان گلستان کاهش یابد.

دمای هوای گلستان کاهش می‌یابد

به گزارش گلستان۲۴؛محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کاهش دمای هوا در سطح استان گلستان در روز چهارشنبه جاری دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوای گلستان در روز آینده کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: طی روز آینده انتظار داریم که کاهش نسبی دمای هوا در برخی نقاط استان گلستان را شاهد باشیم که این کاهش دما به صورت گاهی وزش نسبتا شدید باد و در پاره ای نقاط هوای مه آلود خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه رطوبت نسبی شهرستان گرگان 94 درصد است، ابراز کرد: در حال حاضر آسمان شهرستان گرگان ابری است و رطوبت نسبی 94 درصد است و باد آرام را تجربه می‌کنیم.

بلبلی با بیان اینکه دمای هوای استان گلستان نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهرستان گرگان 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت تغییر محسوس دمایی نداشتیم.

وی شهرستان گرگان را گرمترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام و خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته، شهرستان گرگان با حداکثردمای 14 درجه سانتیگراد  به عنوان گرمترین شهر استان گلستان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان شهرستان مراوه‌تپه را خنک‌ترین شهرستان استان گلستان معرفی و اذعان کرد: طی شبانه روز گذشته خنک ترین شهر استان گلستان شهرستان مراوه تپه با حداقل دمای هشت درجه سانتیگراد معرفی شد.

بلبلی با بیان اینکه در روز آینده انتظار داریم که آسمان استان گلستان ابری به همراه با بارندگی باشد، افزود: در استان گلستان کاهش دمای 10 الی 12 درجه سانتی گرادی که انتظارش را داشتیم دقیقا اتفاق افتاد که طی 24 ساعت آینده انتظار داریم که آسمان استان گلستان ابری همراه با بارندگی و رعد و برق باشد و همچنین در نواحی کوهستانی ریزش باران به صورت پراکنده و برف را خواهیم داشت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار