استاندار گلستان:

استاندار گلستان از پرداخت ۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۷۷ واحد صنعتی گلستان خبر داد.

۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی صبح پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای سال تا دو ماه و نیم گذشته حدود ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی گلستان پرداخت شده بود که در حال حاضر این رقم به ۲۶۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۱۷۷ واحد صنعتی گلستان پرداخت شده است، افزود: با حدود سه تا چهار برابر شدن تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی شاهد رونق تولید و به بهره برداری رسیدن و یا فعال شدن مجدد واحدهای صنعتی راکد استان بوده ایم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امار اشتغال باید واقعی باشد تا مردم به ما اعتماد کنند، ادامه داد: در نیمه نخست سال میزان اشتغال ایجاد شده در استان چهار هزار شغل اعلام شده بود و هم اکنون به هفت هزار شغل رسیده است.

وی تاکید کرد: راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده از مباحث مهم است و قرار نیست آمار نادرست از سوی مدیران در این حوزه اعلام شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه صحیح بودن آمار اشتغال بسیار مهم است، اضافه کرد: در راستای راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در گلستان، وضعیت تک تک واحدهای تولیدی و اشتغالزای استان مورد بررسی قرار می گیرد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار