مسوول فضای مجازی سراج گلستان:

مسوول فضای مجازی سراج گلستان درخصوص اهمیت فضای مجازی در جامعه گفت: سواد فضای مجاز ی در جامعه گسترش پیدا کند.

سواد فضای مجازی در جامعه گسترش یابد

به گزارش گلستان24؛سید رضا حسینی صبح امروز در حاشیه همایش سواد فضای مجازی که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سواد فضای مجازی در سطح جامعه از اهمیت والایی برخوردار است و باید آن را ارتقا ببخشیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش سواد رسانه‌ای در استان گلستان این است که یک فناوری و تکنولوژی وارد جامعه و خانواده شده است که همه مردم درگیر آن شده‌اند و در این زمینه نیاز است که افراد از سواد و فرهنگ فضای مجازی برخوردار باشند.

مسوول فضای مجازی سراج گلستان ابراز کرد: افراد جامعه باید از فرصت‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد استفاده کنند و تهدیدها را بشناسند و از تهدیدها در این زمینه جلوگیری شود.

حسینی خاطرنشان کرد: نگاه‌های مختلفی در راستای فضای مجازی وجود دارد برخی معتقدند که باید در فضای مجازی محدودیت وجود داشته باشد و برخی اعتقاد دارند که در فضای مجازی آزادانه هرکسی می‌تواند هر کاری انجام دهد که هر دو نگاه، نگاه غلطی است.

وی اذعان کرد: فضای مجازی تهدید نیست بلکه یک فرصت است که باید از آن به درستی استفاده کرد و یکی از کاربردهای فضای مجازی شبکه‌سازی آدم‌ها، جریان‌سازی و گردش آزاد اطلاعات است و نهایتا کنترل و نظارت بر روی آن است.

مسوول فضای مجازی سراج گلستان تصریح کرد: باید بدانیم از شبکه‌های اجتماعی که روز به روز در حال افزایش است چطور استفاده کنیم و از فرصت‌هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنیم.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    برگزارکننده خودتان بودین، حتی یک عکس هم نذاشتین!!!

آخرین اخبار