فرمانده مرزبانی گلستان:

فرمانده هنگ مرزی گلستان در رابطه به تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: فریب خوردگان و کسانی که برای ایجاد ناآرامی در کشور از بیرون مرزها هدایت می شوند، از حماسه 9 دی عبرت بگیرند.

فریب خوردگان از حماسه 9 دی عبرت بگیرند

به گزارش گلستان24؛به نقل از قابوس نامه، سرهنگ ولی الله رضایی نژاد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: اینها تعدادی اراذل و اوباش هستند که به خیابان ها ریخته اند و دشمن به دنبال سوء استفاده از این اعتراضات و هنجار شکنی هاست که ما به آنها می گوئیم با عبرت از تجربه تلخ خود در 9 دی یک اشتباه را دو بار تکرار نکنید.

وی افزود: امروز باید رهبری را یک مولفه اصلی برای پیشرفت یک نظام دانست و لذا پیشرفت، صعود و سقوط نظام به نوع فرماندهی است و یک راهبرد می تواند سازمانی را به اعلی برساند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

اجازه ایجاد هیچگونه ناامنی در مرزها را نمی دهیم
سرهنگ رضائی نژاد با اشاره به وجود امنیت در مرزهای کشور به ویژه مرزهای استان گلستان ، خاطر نشان کرد: اجازه ایجاد هیچگونه ناامنی در کشور و مرزها را به احدی نمی دهیم.

وی یادآور شد با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی نظام بدون هیچ وقفه ای راه خود را ادامه می دهد و اجازه نمی دهد عده ای بخواهند از برخی تحرکات سوء استفاده کنند.

فرمانده هنگ مرزی گلستان با عنوان این مطلب که مدیریت هر کشور بستگی به نظام سیاسی ، بومی یا دینی آن دارد گفت: در ساختار پلیس برخی مشترکات از جمله نظم و توجه به قانون وجود دارد اما با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری در نگاه به جایگاه نیروهای مسلح ، توجه به آمان ها و ارزش ها، دشمن شناسی ، نگاه مدیریتی ما را با دیگر نقاط جهان متمایز می کند و تفاوت پلیس ایران با پلیس جهان مسئله باورهای دینی است.

وی ویژگیهای یک پلیس را در سه بخش اعتقادی ، رفتاری و اخلاقی دانست و افزود: به عنوان یک سرباز ولایت باید  مطابق با رفتار و اعتقاد سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم و البته به آن اعتقاد داشته باشیم.

روحیه جهادی و بسیجی سرلوحه کار نیروهای مرزبانی است
سرهنگ رضایی نژاد اظهار کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی و ارتقاء کار جهادی سرلوحه اصلی نیروهای مرزبانی است.

وی اضافه کرد: در هر کوی و برزن که قدم میگذاریم خانوده های شهدا را می بینیم.مگر می شود عده ای شب بخوابند و صبح به فکر ساقط کردن نظام باشند؟ ان شاالله امیدواریم همین تحرکات ناچیز را نیز در کشور نداشته باشیم.

فرمانده مرزبانی گلستان در بخش دیگری به همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به این مسئله تاکید دارند که باید به مرزها و مرزنشینان بیشتر توجه شود و تلاش بیشتری برای رفع مشکلات آنها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرزبانی همواره مشکلات مرزنشینان را پیگیری می کند،  تاکید کرد: لازم است ادارات و نهاد ها نیز در راستای رفع مشکلات این مناطق تلاش بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار