استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: بصیرت چیزی است که مردم خودشان در حماسه 9 دی نشان دادند و هر زمانی که کشور احساس کند حضور مردم در صحنه امری مهم و ضروری است، مردم همیشه هوشمندانه وارد عرصه شدند.

حماسه 9 دی نشان‌دهنده بصیرت مردم بود/ وحدت لازمه حرکت کشور به پیشرفت است

به گزارش گلستان24؛مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص حماسه 9 دی و لزوم وحدت و همدلی در کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: همانطور که شما و همه مردم می‌دانند و در تاکیدات مقام معظم رهبری هم وجود داشت، زمینه توسعه کشور و زمینه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به وحدت در جامعه باز می‌گردد.

وی ادامه داد: وحدت بین همه گروه‌های سیاسی و وحدت بین اقوام از جمله موضوعات مهمی است که همه اقشار جامعه باید به آن توجه داشته باشند و ما نیز در استان گلستان از این موضوع جدا نیستیم زیرا دارای گروه‌های سیاسی مختلف و اقوام گوناگون در استان هستیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: بصیرت چیزی است که مردم خودشان در حماسه 9 دی نشان دادند و هر زمانی که کشور احساس کند حضور مردم در صحنه امری مهم و ضروری است، مردم همیشه هوشمندانه وارد عرصه شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بصیرت مردم را ما در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دیدیم و در برخی از برهه‌های زمان لازم شد که این وحدت را بارها به جهان نشان داده و ثابت کنیم و در جریان فتنه سال 1388 هم نیاز بود که مردم وارد صحنه شوند و حماسه 9 دی ماه را تشکیل دهند.

وی افزود: مردم در این روز با مشارکت و ورود خود، پایداری نظام را اصل قرار دادند و این را به عنوان ملاک اصلی عمل قرار داده و همه گروه‌های سیاسی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری شده و به میدان آمدند.

استاندار گلستان تصریح کرد: با ورود مردم به عرصه خنثی کردن توطئه دشمنان باعث می‌شویم کشور با امنیت و سرعت بیشتری به سمت پیشرفت حرکت کند.

هاشمی بیان کرد: ما می‌توانیم با این وحدت می‌توانیم کشور برتر دنیا باشیم و هر روز بیشتر به سمت توسعه و آبادانی و رسیدن به چشم‌انداز 1404 حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار